Diensten
Informatie
Contact
© 2024 Businesskans | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Disclaimer
Werken met alle voorzieningen op loopafstand!
Welk bedrijf wil niet gevestigd zijn in een kantoorruimte, gelegen in een nette woonwijk met alle voorzieningen op loopafstand? In de dorpskern van Krimpen aan de Lek is circa 73 m² representatieve kantoorruimte beschikbaar. Met een supermarkt, drogisterij en het openbaar vervoer in de buurt, is de ruimte ideaal gelegen!
Het kantoor is voorzien van een grote ruimte met onder andere een receptie, separate kantoorruimte, pantry en toiletruimte. Het pand beschikt over een alarminstallatie, airconditioning, PVC-vloer en een systeemplafond.
Aan de achterzijde van het pand is een buitenruimte met een oppervlakte van ca. 14 m² aanwezig, welke eventueel kan worden ingericht als plek om bijvoorbeeld 's zomers uw lunch te nuttigen. Het perceel biedt ruimte voor twee parkeerplaatsen en tevens is er op de openbare weg voldoende ruimte om uw auto te parkeren.
Qua bereikbaarheid is de locatie zeer goed aan te rijden, zowel met het openbaar vervoer als met de auto. De bushalte is 300 meter lopen en middels de N210 bent u op steenworpafstand van Rotterdam gesitueerd.
Nieuwsgierig geworden? Wij maken graag een afspraak met u!
Indeling:
Entree, receptie, directie/ vergaderruimte, open kantoorruimte met pantry, vaste kast en CV ruimte.
Bestemming:
Het object is gelegen in het vigerende bestemmingsplan "Dorpskernen" en heeft de enkelbestemming "kantoor (art. 12)". Om te beoordelen of uw bedrijfsactiviteiten passen binnen het bestemmingsplan, raden wij u aan om de website www.ruimtelijkeplannen.nl te raadplegen of contact op te nemen met de Gemeente Krimpenerwaard.
Huurvoorwaarden:
• Huurprijs: € 850,- per maand (geen BTW en servicekosten van toepassing);
• Nutsvoorzieningen: huurder dient zelf zorg te dragen over het afsluiten van eventuele energiecontracten;
• Verhuurder is geen BTW plichtige onderneming. BTW is derhalve niet aan de orde;
• Huurtermijn: 5 jaar + 5 optie jaren. (kortere huurtermijn is bespreekbaar, één en ander afhankelijk van de overige huurvoorwaarden);
• Huurbetaling: bij vooruitbetaling te voldoen in maandelijkse huurtermijnen;
• Huurprijsherziening: jaarlijks met 2,5 %;
• Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van drie maanden bruto huurverplichting te voldoen bij verhuurder;
• Reclame uitingen e.d.: ten aanzien van reclame-uitingen aan het pand uitsluitend in overleg en na schriftelijke goedkeuring;
• Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de verhuurder. Een huurderscheck kan onderdeel zijn van de uiteindelijke gunning;
• Huurovereenkomst conform model: huurovereenkomst kantoorruimte.
Oplevering:
Per direct.
Aansprakelijkheid/ disclaimer:
De informatie in deze verkoopbrochure is door ons makelaarskantoor, met input van de verkoper en leveranciers met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor de onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten, oppervlakten, tekeningen en impressies zijn puur indicatief.