Diensten
Informatie
Contact
© 2024 Businesskans | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Disclaimer
Winkelruimte met ruime opslag op loopafstand van de Haagse binnenstad!
Aan de Paviljoensgracht 15-17 bieden wij op een A-locatie ca. 187 m² winkelruimte met bijbehorende opslagruimte aan. Het geheel is gelegen aan een bruisende doorgaande weg, op een nette zichtlocatie, met het winkelhart van Den Haag op minder dan 500 meter afstand.
Het pand is jarenlang in gebruik geweest als winkelruimte ten behoeve van dienstverlening en detailhandel en conform het bestemmingsplan biedt de locatie tal van mogelijkheden, in overleg met de verhuurder.
Qua bereikbaarheid is het pand ideaal gelegen. De snelwegafrit A12, welke aansluit op de A4 is op maar 1,7 kilometer afstand gelegen. Daarnaast is treinstation Den Haag Centraal op minder dan een kwartier lopen gelegen en zijn er verschillende verbindingen van bus- en tramhaltes op steenworpafstand.
Kortom deze A-locatie biedt de perfecte uitkomst voor uw business!
Voorzieningen:
- 2 meterkasten;
- Dubbeltarief elektrameter;
- Watermeter;
- Warmwatervoorzieningen;
- Elektronisch bedienbaar rolluik;
- 2 toiletruimten;
- Pantry;
- Diverse wandcontactdozen;
- Systeemplafond;
- Overheaddeur.
Bestemming:
Het object is gelegen in het vigerende bestemmingsplan "Het Oude Centrum (Binnenstad)" en heeft de enkelbestemming "Gemengd - 3 (art. 6)". Hieronder vallen onder andere de volgende bestemmingen:
- Bedrijven in categorie A: meubelstoffeerderijen, handelsbemiddeling, telecommunicatiebedrijven, wasserettes;
- Atelier, creativiteitsruimten en galerie;
- Detailhandel;
- Dienstverlening;
- Horeca in de categorie 'licht';
- Kantoor;
- Maatschappelijke doeleinden: gezondheidszorg, praktijkruimten, openbare dienstverlening, verenigingsleven en welzijnsinstellingen.
Om te beoordelen of uw bedrijfsactiviteiten passen binnen het bestemmingsplan, raden wij u aan om de website www.ruimtelijkeplannen.nl te raadplegen of contact op te nemen met de Gemeente Den Haag.
Huurvoorwaarden:
- Huurprijs: € 2.500,- per maand (exclusief BTW);
- Nutsvoorzieningen: huurder dient zelf zorg te dragen over het afsluiten van eventuele energiecontracten;
- Huurtermijn: minstens 5 jaar (kortere huurperiode in samenspraak met verhuurder);
- Huurbetaling: bij vooruitbetaling te voldoen in maandelijkse huurtermijnen;
- Huurprijsherziening: jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindex- cijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS);
- Zekerheidsstelling: een waarborgsom/ bankgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden;
- Reclame-uitingen e.d.: ten aanzien van reclame-uitingen aan het pand uitsluitend in overleg en na schriftelijke goedkeuring;
- Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van de verhuurder. Een huurderscheck kan onderdeel zijn van de uiteindelijke gunning;
- Huurovereenkomst: uitgangspunt is de standaard huurovereenkomst winkelruimte en andere bedrijfsruimte ex artikel 7:290 BW, volgens het ROZ-model (2012).
Bezichtigingen en onderhandelingen:
De eigenaar van dit pand voert zelf de bezichtigingen en onderhandelingen uit, zodoende zijn wij alleen contactpersoon. Zodra u contact opneemt voor een bezichtiging of aanvullende informatie, zullen wij de verhuurder hiervan op de hoogte brengen, ten aanzien van de verdere afstemming over bezichtigingen, informatie en onderhandelingen.
Oplevering:
In overleg, maar kan op korte termijn en volledig in casco staat.